Δευτέρα 19 Απριλίου 2010

"Πέντε, δέκα, δεκατρείς φωτιές"

Με τίποτα δεν ξυπνούσα σήμερα. Δευτέρα γάρ εστιν.
Μετά από 40 λεπτά κουδουνίσματος του ξυπνητηριού κατάφερα κι άνοιξα το δεξί μου μάτι.
Κι αντικρίζω ένα ποντικάκι. Ναι. Ένα ποντικάκι. Από αυτά τα γκρίζα, τα χνουδωτά και την ουρίτσα.
Σημειώνω πως έχω τέσσερις βαθμούς μυωπίας και είμαι από εκείνα τα σπαστικά άτομα που κοιμούνται με τα γυαλιά μυωπίας δίπλα τους και ξυπνώντας τείνουν στα τυφλά χέρια και ψαχουλεύουν να τα βρουν. 
Δηλαδή δε θωρώ ίντσα χωρίς τεχνητή υποστήριξη.
Το ποντικάκι όμως το είδα.
Γι' αυτό και υποψιάζομαι πως δεν ήταν ποντικάκι. Μικρό, χαριτωμένο, Τόμ και Τζέρικο. Θα ήταν καλοταισμένος γιγάντιος ποντικός.
Και ήταν μέσα στο δωμάτιο μου. Δίπλα από το κρεβάτι μου.
Κι έτσι σηκώθηκα βρίζοντας.

Δε συνεννοούμαστε Θεέ μου.
Χθες βράδυ όταν προσευχόμουν για έναν άντρα με ποντίκια, δεν είναι αυτό που εννοούσα.
Δύο σε ένα τα ήθελα. Βιτάλ Σασούν.
Τι μου τα στέλνεις μόνα τους τα ποντίκια, τι να τα κάνω, τι, τι? Κι έχει από το πρωί που σπάζω το κεφάλι μου αν έχω βάλει εμβόλιο για τύφο.
Μου κάνει πλάκα ο Θεός έτσι. Με τιμωρεί που δεν εκκλησιάστηκα το Πάσχα. Δεν εξηγείται διαφορετικά.
Έβαλα φάκα από το πρωί και είναι άδεια. Κάνει βολτίτσες άρα ακόμα μέσα στο δωμάτιο μου ο Μίκυ.
Κι έφτασε η ώρα που θα πάω κι εγώ για ύπνο. Να θυμηθώ να βάλω σλιπάκι. Θα έχω συγκάτοικο απόψε.
Εντάξει δεν μπορώ να κοιμηθώ ήσυχη...

Κοίτα να δεις τι θα κάνουμε. (Το άσχετο). Επειδή τα Θεία εκεί πάνω δε μου δίνουν πολλή σημασία εμένα, ζητώ χείρα βοηθείας από σένα. Μια προσευχή. Για μένα. Με επιλογές εναλλακτικές. Ό,τι σου είναι πιο εύκολο.

Θες να παρακαλέσεις, -πώς η άλλη φίλησε το βατράχι κι έγινε πρίγκιπας,- να φιλήσω κι εγώ το ποντικάκι και να γίνει πρίγκιπας? Δε σου αρέσει? Να μη γίνει πριγκιπόπουλο το ποντικάκι. Να γίνω εγώ Μίνι Μάους! Δεν πειράζει, ας είναι. Να γίνω ποντικούλα, Μίνι Μάους -και πάλι θα χω φιόγκο στο κεφάλι-. Ε?
Προσευχήσου εσύ στο Θεό για μένα και από μένα ότι θες, που να μου κόβει σχόλια και σου δίνει χρόνια (P). 

22 σχόλια:

Prisoned Soul είπε...

Χαλάρωσε Φεγγαροντυμένη μου...
Βέβαια ξέρω πόσο δύσκολο σου είναι με το νέο σου "συγκάτοικο" αλλά υπάρχουν λύσεις να τον ξεφορτωθείς!!!
Μην πανικοβάλεσαι μόνο!!!
Από ποντικοφάρμακα (δεν είναι μόνο για άπιστους συζύγους και δυπρόσωπες "φίλες") μέχρι και εταιρίες απολυμάνσεων!
Καλό κουράγιο και καληνύχτα!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα

σκέφτηκες καθόλου το ενδεχόμενο να ήταν όνειρο?

ενημέρωσέ μας αν κοιμήθηκες με συντροφιά απόψε!

εντωμεταξύ, κρίμα το καημένο το ποντικάκι να το σκοτώσεις.. αν το πιάσεις άστο ελεύθερο!

καλή τύχηηηη! ελπίζω να το βρεις σύντομα! για να μην παρανοήσεις!

Ανώνυμος είπε...

Έσhει κάτι ποντικοπαγίδες που εν μια πλάκα με μιαν κολλώδη ουσία πάνω με φαϊ. Που πάει να φάει ο Μίκυ τζαι κολλά πάνω τζαι στο τέλος ψοφά. Βέβαια σαν τες παλιές καλές παγίδες με το ττέλι που μπαίννει μέσα ο πόντιξ τζαι μετά εν μπορεί να φκει τζαι γύρνεις του πουπάνω νερό βραστό τζαι μινήσκει σύξιλος εν έσhει!

Ανώνυμος είπε...

αχ πολύ γέλασα!!!

έναν άντρα με ποντίκια lol τελικά πρέπει να προσέχουμε τί ευχόμαστε!

μην το ξεπαστρεύεις το ποντικάκι,κάτσε,μπορεί το άλλο πρωί να έρθει και ο άντρας ;)

BΙΟΤΕΧΝΕΣ είπε...

το πρόβλημα είμαστε εμείς και όχι τα ζώα!!! :) καλημέρα!

Neerie είπε...

πιάσε κάττον!

Ανώνυμος είπε...

se parakalw 8eouli m..voi8ise tin dismiri blogger na metamorfosei to dismiro pontikaki se priggika..(an den gnt)metamorfose tin jini se pontiko..no promblem!!!!!!!!!!

Μαίρη Τρακάδα είπε...

Αχ μην το σκοτώσεις!!! Μπορεί να έρχεται σε κομμάτια ο άντρας που ζήτησες και να χρειάζεται απλά να τον συναρμολογήσεις...Ένα ποντίκι σήμερα, ένα ποντίκι αύριο (αν δείς και τρίτο μάλλον κάτι άλλο συμβαίνει)... Κάτσε μη βιάζεσαι!
Και να μας κρατάς ενήμερους για τις εξελίξεις! Αν μεταμορφωθεί σε πρίγκηπα τελικά, να πεταχτώ να πάρω ένα χάμστερ να το φιλήσω!
Καλημέρα!!!

stinkfist είπε...

Χαχαχαχα! Γέλασα πολύ. Έλα ένα περίπατο απ'το περιβόητο Λονδίνο να περίμένεις τον υπόγειο εκεί να δεις ποντίκια παρέλαση. Σιγά-σιγά να τα συμπαθείς κ άμα περάσει πρωί κ δεν τα δεις να νιώθεις ότι κάτι σου λείπει!

homo anisorropus είπε...

Sweet Truth: Μια χαρά Sweet μου, κανένας πανικός, δεν τα φοβάμαι τα ποντίκια λίγο μόνο τα σιχαίνομαι αλλά δεν αγχώνομαι καθόλου.

Ηλέκτρα: Όχι, δεν ήταν καθόλου όνειρο Ηλέκτρα μου :) Όλο το βράδυ άκουγα το να κάνει κρίτσι κρίτσι! Κι εγώ λυπούμαι το αλλά και τι να κάνω, πώς να το απομακρύνω.

Invictus: Αυτό με το βραστό νερό πρώτη φορά το ακούω! Φρικιαστικό. Από αυτές με την κολλώδη ουσία έβαλα κι αυτό εξίσου φρικιαστικό δλδ, αλλά άτε..

Kihlis: :)) Κι εγώ αυτό σκέφτηκα! Μπορεί να μου τα στέλνει σε δόσεις.

homo anisorropus είπε...

Βιοτέχνες: Καλημέρα :) Ναι,έχεις απόλυτο δίκαιο, αλλά τι κάνουν μέσα στο σπίτι μου?!

Neerie: Έχω σκύλο και δεν επήρε είδηση, σ' όλα τα άλλα ξέρει να γαβγίζει, τα ποντίκια ούτε που τα κατάλαβε!

Ανώνυμος: Έτσι :)

homo anisorropus είπε...

(Όχι εγώ)η άλλη: χαχαχα!!!
Άσε την ξέρω την τύχη μου Aλλη μου, τι περιμένεις.. και άντρα να μου στείλει από το Ικεα θα ναι κι εγώ περιμένω από τ Αρμάνι!

Stinkfist: :))))) Το ποντίκι δεν είναι ένα τελικά γι αυτό μην το γελάς καθόλου, κινδυνεύει να γίνει το σπίτι μου σαν τον υπόγειο του Λονδίνου!
xxxx

Takis X είπε...

Καί μετά λές γιά μένα.

ΘΕΟΜΟΥΡΛΗ.

Αγαπώ.

Η Κύπρος μάς χαρίζει μεγάλες στιγμές.
Ξανά.
ΘΕΟΜΟΥΡΛΗ.

Τι πέντε ,τί δέκα,τι χίλιεςτρεις,κανείς δέν φτάνει τήν φεγγαροντυμένη οτί κι αν πείς

Πάρε με αποφαση

x-man είπε...

Η φάκα από μόνη της δεν λέει τίποτε. Το όλο θέμα είναι στο τυράκι. Προσοχή αν έβαλες από αυτά με τα χαμηλά λιπαρά που η γεύση τους μοιάζει με μεταλλαγμένη πατάτα, δεν έχεις και πολλές ελπίδες. Τα ποντίκια δεν έχουν χοληστερίνη, και αν έχουν ούτε που της δίνουν σημασία.

Εδω που τα λέμε φταις και εσύ. Μα είναι χάρες αυτές που ζητάς από τον δημιουργό σου. Ακούς εκεί έναν άντρα με ποντίκια. Αυτά καλή μου τα κάνουν μόνο τα «τζίνι», και με την προϋπόθεση ότι δεν είναι κουφά. Χαχαχα… μου θύμισες το ανέκδοτο με τον μισό μέτρο «μούτσο» που ζητούσε ένας πειρατής.

Λοιπόν χωρίς πλάκα…αποφάσισε τι θές και θα αρχίσουμε όλοι εμείς που σε αγαπάμε τις δεήσεις και τις ευχές, γιατί ως γνωστόν ο καλός Θεός δεν ακούει αυτό που ζητάμε εμείς για τον εαυτό μας αλλά αυτά που ευχόμαστε για τους άλλους.

Συνέχισε να μας φτιάχνεις την διάθεση.


ΥΓ
Αν δεν παίρνεις ποσοστά από το sex shop του Κινέζου που σε φόρτωσε με link στην προηγούμενη ανάρτησή σου, διέγραψε τα σχόλια του.

Ανώνυμος είπε...

eee kalaa eto eparakouse o 8eos e4es pas tin nista tou o an8ropos pu epie na pesi emashetoun tze esi k estile sou kati alo, en paromio pantos en mporeis na peis!
sovara tora an dn t 3eforto8eis enas filos mou pu ixe epie agorase ekina ta maskaralikia me ixo kati pu ta valeis sti priza k ta dioxnei!leei oti edoule4e!4a3e to!!

Neerie είπε...

μα τί να σου κάμει ο σκύλλος? εν θα επιτεθεί στον ποντικό, μα εν θωρείς tom and jerry?

καττούδιν μάνα μου τζαι στείλε στο σκύλλο σου διακοπές!

kot-itsa είπε...

egw lew na to deis san pet
:P

homo anisorropus είπε...

Takis X: :)))) Αν δεν ταιριάζαμε... :)
Αγάπη αμοιβαία.
Φιλούμπες.

X-Man: χαχαχα Πού να βρω ένα τζίνι τότε? Άσε απόψε θα ζητήσω από το Θεό ένα τζίνι, για να μπορέσω μετά να ζητήσω από αυτό έναν άντρα.
Αυτά τα ακαταλαβίστικα ήταν sex shop Κινέζου?! Εμένα μου εμφανίζει μόνο κάτι γραμμές!!!

Nekatomeni: Ε όχι και παρόμοιο ρε Νεκατωμένη μου! Μασκαραλίκια με ήχο?! Πρώτη φορά ακούω. Μάλλον δεν έφτασε τέτοια τεχνολογία στον μπακάλη του χωριού! :)

Neeirie: :)))) Μπορώ να το επιβεβαιώσω κι εγώ πια, οι σκύλοι πράγματι δεν επιτίθενται στα ποντίκια και πρέπει να το σκεφτώ σοβαρά για το γατί!

Kot-itsa: Εγώ έτσι δεν μπορώ να το δω αλλά αυτό απ ότι φαίνεται έτσι νιώθει! :)

τόππουζος είπε...

συμφωνώ απόλυτ με την νεεριε! πιάε έναν κάττον να ησυχάσης! εν να σου κρατά τζαι παρέαν που πάνω! χαχαχαχαχαχ!

ρίτσα είπε...

Δε συνεννοούμαστε Θεέ μου.
Χθες βράδυ όταν προσευχόμουν για έναν άντρα με ποντίκια, δεν είναι αυτό που εννοούσα.

xa xa xa
πολλά καλό

κατατάλλα, κανόνισε να μεν σου γεννήσει μέσα σε κανένα αρμάρι γιατί χάθηκες!

Ουφ! είπε...

έχει ένα διήγημα με ένα ποντικό ο David Sedaris... η παγίδα δεν είναι καθόλου καλή ιδέα... όλα μπορεί να πάνε στραβά και να μοιάζει το βράδυ σου με θρίλερ...

αν βάλεις τυρί να κάνει μονοπάτι όπως στον Κοντορεβυθούλη και να το οδηγείς έξω από το δάσ εεεεε το σπίτι σου;

:-)

Mana είπε...

πάρε γάτο. και συντροφιά θα σου κάνει και θα φάει και τα ποντίκια.