Τετάρτη 12 Αυγούστου 2009

Θέλω διακοπές τώρα!

Τώρα που ζω με τον εαυτό μου βαθειά κι απόλυτα,
θέλω να μάθω ο ίδιος ποιος υπήρξα, τι σκέφτηκα,
πώς έζησα και τι είναι αυτό που συνθέτει
την μελλοντική μου απουσία
Χατζιδάκης Μάνος, Μυθολογία



Επειδή νιώθω πως είμαι ο μοναδικός άνθρωπος που δουλεύει αυτές τις μέρες στην πόλη -λες να είμαι και στη χώρα... και στον κόσμο...?-, δε με χωράει ο τόπος.
Έρχομαι στη δουλειά μου σε 15 λεπτά, όταν κανονικά μου παίρνει 35. 'Ερχομαι στη δουλειά μου πρώτη, όταν κανονικά καθυστερώ τουλάχιστον 15 λεπτά. Έρχομαι στη δουλειά μου παραπατώντας από τα ξενύχτια και τα strawberry margaritas που κατεβάζω κάθε βράδυ στα bar της πόλης, όταν κανονικά καταφτάνω φρέσκια και ξεκούραστη μετά απο 10ωρο ύπνο. Έρχομαι στη δουλειά μου ακριβώς όπως ξυπνώ, αναμαλιασμένη και άβαφτη όταν κανονικά φτάνω ντυμένη, χτενισμένη, βαμμένη στην τρίχα, γιατί είμαι και λουσού η γυναίκα. Κι όμως. Έρχομαι στη δουλειά μου να δουλέψω η εργαζόμενη όπως κανονικά μα δεν μπορώ γιατί καμιά δουλειά δεν μπορεί να ολοκληρωθεί αφού όπου τηλεφωνήσω η απάντηση είναι να πάρω σε 10 μέρες που θα επιστρέψει η Μαρία, η Γιαννούλλα, η Αντρούλλα, η Κωστούλλα από τις διακοπές.
Και δε με χωράει ο τόπος.

8 σχόλια:

DRN 06 είπε...

Κι εγώ δουλεύω... Άσε πίκρα...

Θέλω κι εγώ διακοπές!!!

Βλέπω του άλλους να φεύγουν φορτωμένοι σακίδια και καλή διάθεση και ζηλεύω...

Η Πετρούλα; Δουλεύει ή λείπει κι αυτή;

homo anisorropus είπε...

Sumpasxoume apoluta...ouf!!!!!!!!

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Και πότε θα πάρεις άδεια, για να 'χουμε καλό ρώτημα;

Φώτης Μ. είπε...

σου εύχομαι να έρθει σύντομα η ώρα για διακοπές! και μακάρι να αποκτήσεις τη μνήμη του χρυσόψαρου όσον αφορά τα άσχημα στη ζωή σου....!

homo anisorropus είπε...

Askar mou 17 3ekinisan kai oi dikes mou diakopes!!! Twra pou epistrefete oloi 8umi8ika egw..


An mou ebriskes ki ena tropo Fwti na to petyxw ayto me ti mnimi...

Φώτης Μ. είπε...

χμμμ.... και εγώ με πολύ κόπο το κατάφερα! έφτασα σε σημείο να μην αντέχω άλλο να θυμάμαι τα άσχημα και έπεισα τον εαυτό μου πως, για δικό του καλό, είναι ώρα να ξεχάσει! εσύ είσαι και πιο μικρή, έχεις λίγο καιρό να βασανιστείς ακόμα.....!!

homo anisorropus είπε...

:) 8a to petyxw ki egw mia mera, pou 8a mou paei...

Φώτης Μ. είπε...

στο εύχομαι ειλικρινά....!!!!